کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

بهترین مرکز سرامیک خودرو تهران

همانطور که در شرح واکس و پولیش بدنه ذکر کردیم رنگ بدنه خودروها پس از گذر زمان به علت های مختلفی چون نور خورشید، بارش باران های اسیدی در شهر های صنعتی، سایش توسط گرد و غبار، استفاده از مواد شوینده قوی و ... کدر شده و یا بر اثر برخورد اجسام ریز، خش های سطحی برو روی آن ها وجود می آید. بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران پیشنهاد می کند برای جلوگیری از این اتفاق بدنه خودروی خود را نانو سرامیک کنید.
البته اگر سطح بدنه شما تحت تاثیر این عوامل مخرب قرار گرفته و جلوه ی خود را از دست داده نگران نباشید، متخصصین ما در بهترین مرکز سرامیک خودرو تهران ابتدا رنگ آن را توسط اجرای پولیش بدنه احیا نموده سپس اقدام به نانو سرامیک خودرو می کنند.
لازم به ذکر است نانو سرامیک بدنه، خودرو شما را از به وجود آمدن خراش های سطحی محافظت کرده و تاثیری در مقابل خراش های عمیقی که با تصادفات شدید به وجود می آیند ندارد.
از مزایای دیگر سرامیک کردن خودرو این است که به دلیل آب گریز بودن باعث می شود خودروی شما کمتر نیاز به شستشو داشته باشد.(برخی افراد فکر می کنند بعد از سرامیک کردن خودرو، شما هرگز احتیاج به شستشو بدنه ندارید درحالی که اینگونه نیست. بلکه می توان گفت لکه ها معمولاً با یک شستشوی سطحی از بین می روند.)
همچنین نانو سرامیک باعث براق شدن و درخشندگی خودرو می شود.

خاصیت آب گریزی نانو سرامیک- بهترین سرامیک خودور تهران

خاصیت آب گریزی نانو سرامیک-بهترین سرامیک خودرو در تهران

نانو سرامیک خودرو چیست؟

نانو سرامیک خودرو مایعی است پلیمری و بی رنگ که روی سطح بدنه پخش شده و با رویی ترین لایه رنگ خودرو ترکیب و خواص فوق العاده آن را به وجود می آورد.
​​​​​​​
بیشتر بدانید: انواع سرامیک بدنه خودرو

نحوه انجام سرامیک خودرو در بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران

​ابتدا فرآیند احیای رنگ خودرو اجرا می شود(به طور خلاصه هر نوع آلودگی از روی خودرو شما پاک می شود سپس سه نوع پولیش کاری روی آن انجام می شود تا در صورت وجود لکه، کدری، خط و خش و... رنگ خودرو به زیبایی اولیه باز گردد) سپس بدنه خودرو شما با مواد سرامیک کاملاً پوشانده می شود.
لازم به ذکر است خراش های عمیق می بایست توسط لیسه گیری بر طرف گردد و پولیش خودرو صرفاً برای رفع خراش هایی می باشد که صرفاً لایه اول رنگ را دچار آسیب کرده اند.
پوشاندن بدنه خودرو پس از پولیش با مواد سرامیک به جای واکس بدنه تا مدت ها شما را از انجام پولیش و واکس خودرو بی نیاز می کند.
با توجه به اینکه انجام پولیش بدنه به دفعات بالا مضرات خودش را دارد این نیز یکی از دلایلی است که بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران انجام سرامیک بدنه را پیشنهاد می کند.

مقایسه قبل و بعد سرامیک خودرو توسط بهترین سرامیک خودرو تهران

​​مقایسه قبل و بعد سرامیک-بهترین سرامیک خودرو در تهران

عمر سرامیک خودرو چقدر است و با چه اقداماتی می توان عمر آن را کاهش و یا افزایش داد؟

مهم ترین عامل تعیین کننده عمر سرامیک خودرو نوع سرامیک استفاده شده می باشد. سرامیک ها با عمرهای 5،3،2 و 8 ساله معمول ترین سرامیک های بازار کنونی هستند که در بهترین مرکز سرامیک خودرو تهران استفاده می شود. البته لازم به ذکر است زیر سازی مناسب قبل از شروع سرامیک کردن نیز در عمر آن تاثیر گذار است. زیر سازی باید طوری باشد که پوشش سرامیک بتواند کاملاً با لایه رویی رنگ بدنه ترکیب شود.
شما با انجام اقداماتی که باعث کاهش یا افزایش عمر سرامیک می شوید می توانید این مدت زمان را کمی جا به جا کنید. به طور مثال خودوری خود را با شوینده های بسیار قوی که بیش از اندازه اسیدی یا بازی هستند نشویید، برای جولگیری از نور خورشید، فضولات پرندگان، شیره ی درختان و باران های اسیدی سعی کنید در پارکینگ های مسقف پارک کنید.

​هزینه سرامیک خودرو در بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران چقدر است؟

در قسمت قبل ذکر شد که این هزینه رابطه مستقیمی با نوع سرامیک(عمر آن) دارد. با توجه به اینکه هزینه ها به طور مرتب دستخوش تغییر می باشند برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

چرا معتقدیم ما بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران هستیم؟

زیر سازی صحیح و استفاده از برند های با کیفیت سرامیک همچنین اجرای اصولی نانو سرامیک خودرو در محیطی عاری از گرد و غبار، آلودگی و رطوبت با صرف زمان مناسب تاثیر به سزایی در دوام و ماندگاری سرامیک خودرو دارد. مرکز تخصصی PDR و لیسه گیری مهدی با گردآوری کادری مجرب و به روزترین تجهیزات سعی برآن دارد تا خدماتی با کیفیت بالا به شما ارائه دهد.

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912