کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست.

بهترین صافکاری تهران در مورد صافکاری و نقاشی سنتی می گوید:

​پس از آنکه خودرو شما دچار آسیب شد و شما نیاز به ترمیم آن پیدا کردید، بهترین راه این است که ابتدا با یک صافکار حرفه ای در خصوص بهترین روش ترمیم بدنه خودرو خود مشورت کنید.
​​​​​​​گاهی اوقات اصلاح بدنه شما با صافکاری pdr امکان پذیر است که می توان گفت شانس آورده اید :) ، زیرا با این روش بدنه خودرو شما بدون احتیاج به رنگ آمیزی ترمیم خواهد شد. و یا نهایتاً در صورت ریزش قسمت کوچکی از رنگ بدنه بر اثر تصادف به لیسه گیری نیاز خواهد داشت.که در حفظ زیبایی و قیمت خودرو شما بسیار موثر می باشد.
اما گاهی اوقات نیز امکان ترمیم بدنه خودرو با صافکاری pdr وجود ندارد و شما به ناچار می بایست از صافکاری کلاسیک و یا در واقع همان صافکاری و نقاشی سنتی خودرو استفاده کنید.
توصیه می کنیم در این زمینه با بهترین صافکاری تهران مشورت کنید. زیرا مهارت صافکار در تشخیص و توانایی اصلاح بدنه با صافکاری pdr بسیار موثر است.

شرح تصویری تفاوت صافکاری بدون رنگ و با رنگ توسط بهترین صافکاری تهران

​​​​شرح تصویری تفاوت صافکاری pdrو کلاسیک توسط بهترین صافکاری  تهران

زمانی که شدت آسیب به بدنه به حدی بالا بوده که رنگ قسمت آسیب دیده در وسعت بالایی دچار ریزش شده است صافکار پس از بازگرداندن بدنه شما به حالت قبل با استفاده از ابزار های مخصوص اقدام به رنگ کردن بدنه خودرو می کند.
برای این کار ابتدا سطح فلز را با ضخامت بسیار پایین(به دلیل جلوگیری از ترک پس از گذر زمان) بتونه کرده و بعد از تشخیص کد رنگ خودرو شما(با دستگاه مخصوص)اقدام به رنگ کردن قسمت مورد نیاز می کند.
مهارت صافکار زمانی مشخص می شود که سطح ترمیم شده بدون اعوجاج و دارای رنگی یک دست با سایر قسمت های بدنه باشد. به طوری که مرز قسمت رنگ شده مشخص نشود. شما با سپردن خودوری خود به بهترین صافکاری تهران می توانید در این خصوص اطمینان خاطر حاصل کنید.
پیشنهاد می کنیم اگر دنبال اطلاعات بیشتری از مراحل و نحوه انجام این کار هستید صفحه صافکاری و نقاشی خودرو،  سایت تهران پلاس را مطالعه نمایید.

صافکاری سنتی یا صافکاری با رنگ

ویدیو رنگ آمیزی قطعه توسط بهترین صافکاری تهران

تعویض قطعه

مرکز ما به عنوان بهترین صافکاری تهران تا آن جا که ممکن است سعی بر صاف کردن خودرو بدون تعویض قطعه دارد. اما گاهی اوقات بدنه به حدی تخریب شده است که هیچ راهی بهتر از تعویض قطعه نیست.در این شرایط می بایست قطعه تعویض شده درست همرنگ خودروی شما رنگ آمیزی شود.

هزینه صافکاری و نقاشی خودرو در بهترین صافکاری تهران چقدر است؟

هزینه صافکاری و نقاشی خودرو به عواملی مانند مدل خودروی شما، وسعت و شدت سطح آسیب دیده، نوع رنگ خودروی شما(متالیک، روغنی و...)، نیاز به تعویض و یا عدم تعویض قطعه متفاوت می باشد.شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها در بهترین صافکاری تهران با ما در تماس باشید.

​چرا معتقدیم ما بهترین صافکاری تهران هستیم؟

صافکاری ماشین های لوکس و مدل بالا به دلیل ساختار بدنه متفاوت و استفاده از سنسورهای دیجیتال زیاد نیاز به صافکاری توسط یک شخص با تجربه بالا دارد تا از آسیب به سنسورها و افت قیمت بیش از حد جلوگیری شود. مرکز تخصصی صافکاری pdr و لیسه گیری مهدی با بیش از 20 سال سابقه کار و استفاده از به روز ترین تجهیزات و کادری مجرب به شما در این زمینه اطمینان خاطر می دهد. شما برای مشاهده نمونه کار های بهترین صافکاری تهران  می توانید کلیک کرده و یا برای دستیابی به نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

صافکاری هیوندا در بهترین صافکاری تهران

​نمونه کار صافکاری سنتی در بهترین صافکاری تهران

​اگر شما هم به دنبال بهترین صافکاری در تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912