بهترین صافکاری pdr غرب تهران در مورد این روش صافکاری می گوید:

کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

صافکاری pdr چیست؟​​​​​​​

این کلمه مخفف Pointless Dent Repair، روشی نوین برای ترمیم فرورفتگی بدنه خودرو بدون چکش زدن و احتیاج به رنگ آمیزی مجدد می باشد.
در این روش، صافکار با توجه به مهارتی که دارد، با میله ها و تجهیزات مخصوص pdr، به محل فرورفتگی نیرویی به میزان لازم و در خلاف جهت آن وارد می کند و بدون آسیب به رنگ خودرو بدنه را به حالت اولیه باز می گرداند.

توضیح نحوه صافکاری pdr توسط بهترین صافکاری pdr در غرب تهران

شرح تصویری نحوه صافکاری pdr توسط بهترین صافکاری pdr در غرب تهران

تفاوت صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ

گاهی اوقات شدت تصادفات بسیار بالا بوده به طوری که رنگ خودرو حین برخورد دچار ریزش می شود. در این موارد صافکار ناچار به تعویض قطعه و یا ترمیم بدنه به صورت صافکاری سنتی خواهد شد. در صافکاری سنتی پس از ترمیم بدنه با وارد کردن ضربات متعدد، به منظور یک دست شدن رنگ خودرو، لازم است قطعه به طور کامل رنگ آمیزی شود.

نمونه کار صافکاری با دستگاه PDR در غرب تهران

​رنو صافکاری شده با دستگاه PDR در غرب تهران

به طور کلی قسمت هایی از بدنه خودرو که فضای کافی برای قرار گیری دست و یا تجهیزات pdr از پشت قطعه را دارند بهترین گزینه ها برای صافکاری با میله های pdr می باشند.
برای ترمیم قسمت هایی از بدنه خودرو شما که دارای جنسی از نوع پلاستیک(فایبرگلاس) هستند مانند سپر خودرو و همچنین در بعضی از خودرو ها، رکاب ها و ستون ها به دلیل داشتن استحکام بسیار بالا و استفاده از ورق های چند لایه (دسترسی به پشت قطعه دشوار می باشد) از دستگاه های PDR استفاده می شود.

​​قسمت هایی از بدنه که با صافکاری pdr قابل ترمیم است

​صافکاری با دستگاه های PDR چگونه است

​​همانطور که شرح داده شد صافکاری بدون رنگ به دو بخش صافکاری با میله های PDR و صافکاری با دستگاه های PDR تقسیم می شود. اما در این قسمت می خواهیم دستگاه هایی که در بهترین صافکاری PDR غرب تهران مورد استفاده قرار می گیرند را شرح دهیم.

صافکاری با دستگاه PDR در غرب تهران

​صافکاری با دستگاه PDR در غرب تهران

1- صافکاری با دستگاه مکش

در این روش متخصصین ما در مرکز صافکاری PDR غرب تهران سری پلاستیکی کوچکی را با چسب مخصوص از سمت بیرونی پنل به قسمت فرو رفته می چسبانند. سپس ابزار ضربه زن را به پلاستیک متصل کرده و با اعمال نیروی لازم آن را به سمت بیرون می کشند. در صورت لزوم این کار را در چند نقطه اطراف قسمت اصلی فرو رفته تکرار می کنند تا فلز به حالت اولیه بازگردد.​​​​​​​

2- صافکاری با دستگاه بادگیر بی رنگ

برای اصلاح قسمت هایی از سطح بدنه که به علت ضربه های شدید افزایش سایز داشته (اصطلاحاً کش آمده و یا باد کرده) از دستگاه بادگیری استفاده می شود. دستگاه بادگیری بی رنگ با وارد کردن گرما از طریق الکتریسیته بدون آسیب وارد کردن به رنگ خودرو باعث برگشت سایز فلز بدنه به اندازه قبلی می شود. متخصصین ما پس از بادگیری اقدام به اصلاحات تکمیلی با میله های PDR می کنند.

این که کدام روش برای اصلاح خودروی شما مورد استفاده قرار بگیرد با مهارت صافکار شما رابطه مستقیم دارد. معمولاً کار با میله های PDR نتیجه بهتری خواهد داشت. مرکز ما که بهترین صافکاری pdr در غرب تهران می باشد با به کارگیری به روز ترین تجهیزات و کادری مجرب سعی بر آن دارد تا بدنه خودرو های خارجی و مدل بالا شما را به کمک بهترین روش، بدون رنگ ترمیم کند.​​​​​​​

​​برای اطمینان از قابل ترمیم بودن خودروی شما با صافکاری pdr می توانید با بهترین صافکاری pdr در غرب تهران تماس بگیرید

​​​صافکاری بدون رنگ در کیا در بهترین صاقکاری pdr غرب تهران

صافکاری بدون رنگ در کیا در بهترین صافکاری pdr غرب تهران

در صافکاری به روش pdr به دلیل از بین نرفتن رنگ اصلی خودرو شما، افت قیمت بسیار ناچیز می باشد. زمان کمتری در انتظار تعمیر خودروی خود خواهید ماند. در عین حال از زیبایی خودرو شما کاسته نخواهد شد.
شاید جالب باشد بدانید این روش به علت عدم استفاده از رنگ های شیمیایی و گران قیمت، با محیط زیست سازگار و همچنین در بسیاری موارد از صافکاری به روش سنتی مقرون به صرفه تر است.


مزایای صافکاری pdr

​​​صافکاری پی دی آر گلگیر مرسدس بنز در بهترین صاقکاری pdr غرب تهران

صافکاری پی دی آر مرسدس بنز در صافکاری pdr غرب تهران

هزینه صافکاری pdr در غرب تهران چقدر است؟

قیمت صافکاری pdr بسته به میزان فرو رفتگی، محل آسیب و نوع خودرو شما متفاوت می باشد. به طور مثال با توجه به اینکه اعمال این روش در قسمت هایی از بدنه خودرو شما که دارای ورق دولایه می باشد دشوار تر است، دارای هزینه بالاتری نیز می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها در بهترین صافکاری pdr غرب تهران با ما در تماس باشید.

​چرا توصیه می کنیم صافکاری pdr در غرب تهران را با ما تجربه کنید؟

میزان حفظ زیبایی ظاهری خودرو شما پس از صافکاری به روش pdr رابطه مستقیمی با مهارت صافکار دارد. مرکز تخصصی pdr و لیسه گیری مهدی با داشتن کادری مجرب و به روزترین تجهیزات قادر است بهترین خدمات را به تمامی دارندگان خودرو های خارجی و لوکس در کمترین زمان ممکن ارائه دهد. این مرکز دارای بیش از بیست سال سابقه کار بوده و دارای نمونه کارهای بسیاری می باشد که برای مشاهده آن ها می توانید کلیک نموده یا برای دستیابی به نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. پس اگر به دنبال بهترین صافکاری pdr در غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر شما هم به دنبال بهترین صافکاری pdr در غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912