سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران

کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

​فیلم قبل و بعد اجرای سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران

سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران برای خودروهای لوکس و خارجی در مرکز تخصصی PDR و لیسه گیری مهدی انجام می شود.
معمولاً افراد برای افزودن براقیت بیشتر و جلوگیری از فرسودگی رنگ خودروی خود آن را سرامیک می کنند. البته در صورتی که رنگ خودرو دچار سوختگی، کدری و... نیز شده باشد ما قبل از اجرای سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران با فرآیند پولیش، به احیای رنگ خودرو می پردازیم.
فیلم نمونه کار خودرو سراتو که توسط مرکز ما، سرامیک بدنه شده به خوبی نمایانگر افزایش میزان لوکس به نظر رسیدن آن می باشد.

قبل و بعد سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران

​​​نمونه کار سرامیک خودرو در غرب تهران

​​انواع سرامیک خودرو

​​1- سرامیک بدنه پلیمری: این نوع سرامیک با رنگ بدنه خودرو پیوند عمیقی برقرار می کنند و جزئی از رنگ بدنه خودرو محسوب می شود. در نتیجه جدا کردن این پوشش از روی بدنه کار سختی است.
2- سرامیک بدنه کوارتزی: این نوع سرامیک بدنه دارای مقاومت بالاتری نسبت به نوع پلیمری است. همچنین دارای ماندگاری بالاتری نیز می باشد.
3- سرامیک بدنه هیربدی: ترکیب دو نوع سرامیک کوارتزی و پلیمری سرامیک هیربدی را به وجود می آورد. این نوع سرامیک مقاومت بالاتری نسبت به دونوع دیگر دارد.

​​​​​​​بنا به درخواست مشتری انواع سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران توسط مرکز ما انجام می شود.

مزایا سرامیک خودرو

1- جلوگیری از آسیب رسیدن به رنگ خودرو توسط همه عوامل آسیب زا(مانند نور خورشید، فضولات پرندگان، باران های اسیدی، خط و خش و...) و احتیاج به احیای رنگ آن.
2- هزینه کارواش کمتر؛ البته نمی توان گفت شما هیچ وقت به شستشو احتیاج ندارید ولی به دلیل آب گریز بودن مواد نانو سرامیک خودروی شما کمتر کثیف می شودو تمیز کردن خودرو نیز راحت تر است.

معایب سرامیک خودرو

1- اجرای سرامیک بدنه خودرو زمان بر است. از طرفی انجام سرامیک کاری تخصصی می باشد و برای اینکه خودرو به زیبایی دلخواه برسد باید اجرای آن را به کارشناس سرامیک خودرو سپرد. در نتیجه ممکن است لازم باشد شما چند روز خودروی خود را نزد متخصصین بگذارید.
2- هزینه سرامیک با توجه به نوع خودروی شما، کیفیت مواد انتخابی، میزان آب گریزی و از همه مهم تر میزان ماندگاری تعیین می شود. هرچه عمر سرامیک بالاتر باشد هزینه آن نیز بیشتر است.

سرامیک خودروی مشکی در غرب تهران

اکثر مردم معتقدند خودروهای مشکی جذاب تر هستند. اما به این دلیل که:
·    خودروهای مشکی زودتر کثیف می شوند.
·    یک خراش کوچک روی بدنه سریع خود را نشان می دهد.
·    از همه مهم تر آفتاب باعث سوختن رنگ آن ها می شود.
​​​​​​​معمولاً به خرید خودروی سفید تمایل بیشتری نشان می دهند. انجام سرامیک بدنه خودرو باعث کثیفی کمتر، جلوگیری از به وجود آمدن خراش های بدنه و آفتاب سوختگی می شود.
افراد پس از ورود فناوری سرامیک بدنه خودرو با خاطر آسوده تر خودروی مشکی خریداری می کنند.

سرامیک خودروی سفید در غرب تهران

با توجه به اینکه در کشور ما آفتاب شدید می باشد و امکان سوخت و کدر شدن رنگ خودروهای رنگی بیشتر است، افراد از خودروهای سفید استقبال زیادی می کنند. اما تنها دلیل سرامیک بدنه جلوگیری از آفتاب سوختگی نیست. با توجه به آب گریز بودن سرامیک خودرو، با انجام سرامیک بدنه، خودرو کمتر کثیف می شود و در صورت کثیفی با شست و شوی سطحی بدنه تمیز می شود.
قبل از سرامیک کردن بدنه خودرو سایش گرد و غبار روی سطح بدنه باعث کاسته شدن براقیت آن می شد. در نتیجه کشیدن دستمال به مرور باعث کم شدن جلوه ی آن می شود. اما بعد از سرامیک دیگر نگران این موارد یا به وجود آمدن خط و خش نباشید.

اجرای سرامیک خودرو چقدر زمان می برد؟

​​زمانی که نیاز است خودرو شما نزد متخصصین بماند حدود سه تا چهار روز می باشد. ما این زمان را صرف اجرای مراحل سرامیک، دقت و ظرافت بیشتر می کنیم.

​​آیا سرامیک خودرو جز رنگ محسوب می شود؟

با این که زمان زیادی است که از ورود فناوری سرامیک کردن خودرو به بازار می گذرد، هنوز افرادی هستند که فکر می کنند سرامیک کردن از قیمت خودرو بکاهد. اما نگران نباشید سرامیک جز رنگ محسوب نمی شود. حتی به دلیل زیبایی که به خودرو می افزاید باعث فروش راحت تر آن نیز می شود.

قیمت اجرای سرامیک خودرو در غرب تهران چقدر است؟

قیمت ها بسته به نوع سرامیکی که انتخاب می کنید( پلیمری، کوارتزی، هیبریدی) متفاوت می باشد. البته لازم به ذکر است انواع سرامیک به غیر از اینکه قیمت های متفاوتی دارند، طول عمر متفاوتی نیز دارند. برای اطلاع از قیمت سرامیک کردن بدنه خودرو در غرب تهران می توانید با ما در تماس باشید.

اگر شما هم به دنبال مرکز سرامیک بدنه خودرو در غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912