صافکاری ماشین های خارجی در تهران

کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

صافکاری ماشین های خارجی قطعاً دارای حساسیت بیشتری است. این خودرو ها به دلیل لوکس بودن و داشتن قیمت بالا، بیشتر مورد توجه بوده و همچنین در صورتی که پس از صافکاری اثرات اصلاح بدنه به راحتی قابل تشخیص باشد افت قیمت بیشتری را به همراه دارد.
دقت بالا، مهارت صافکار و استفاده از به روزترین و بهترین تجهیزات و تکنیک ها در کیفیت نهایی و بدون عیب اصلاح شدن بدنه تاثیر به سزایی دارد.
به طور مثال در صافکاری ماشین های خارجی تا جای ممکن از صافکاری PDR استفاده می شود.تا با حفظ رنگ اصلی بدنه و بدون استفاده رنگ مجدد که باعث مشخص شدن مرز بین رنگ کارخانه و رنگ جدید شود، بدنه اصلاح گردد. اجرای این روش روی قسمت های دو و سه لایه مهارت بیشتری می طلبد.

​مراجعه به یک صافکاری ماشین خارجی خوب باعث می شود اطمینان حاصل شود که صافکار مهارت کافی برای تشخیص امکان استفاده از این تکنیک همچنین مهارت کافی برای اصلاح خودرو بدون باقی ماندن اعوجاج روی سطح با استفاده از این روش را دارد.

اما حتماً فکر می کنید در صورتی که حادثه تصادف خیلی شدید بود و رنگ بدنه دچار ریزش شد دیگر صافکاری بدون رنگ به کار نمی آید. درست است. در این صورت نیز مراجعه به یک مرکز خوب باعث می شود پس از صافکاری خودرویی با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. یک صافکاری ماشین خارجی با تجربه و ماهر می داند که تا حد ممکن نباید دست به تعویض قطعه بزند و می بایست قطعه اصلی خودرو را به حدی تمیز صافکاری کند که مثل روز اولش بشود.
البته که رنگ ریزی های جزئی و کوچک با لیسه گیری تخصصی قابل ترمیم هستند.

شاسی کشی ماشین های خارجی

در صافکاری ماشین های لوکس اصولاً از شاسی کشی با دستگاه استفاده می شود که شاسی خودرو پس از اصلاح انطباق بیشتری با نقشه اصلی داشته و کیفیت بهتری داشته باشد.

هزینه صافکاری ماشین های خارجی در تهران چقدر است؟

طبیعی است هزینه صافکاری خودرو بسته به میزان آسیب، روش مورد استفاده در ترمیم آن و نوع خودرو متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها در مرکز صافکاری PDR و لیسه گیری مهدی با ما در تماس باشید.

چرا توصیه می کنیم صافکاری ماشین خارجی در تهران را با ما تجربه کنید؟

همانطور که در بالا شرح دادیم صافکاری خودرو برندهای خارجی مهارت بالا، تجهیزات خوب و دقت بالایی لازم دارد.
نگرانی صاحبان خودروهای لوکس قابل درک است.
مرکز تخصصی pdr و لیسه گیری مهدی با داشتن کادری مجرب و به روزترین تجهیزات سعی بر آن دارد با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد. این مرکز دارای بیش از بیست سال سابقه کار بوده و دارای نمونه کارهای بسیاری می باشد که برای مشاهده آن ها می توانید کلیک نموده یا برای دستیابی به نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. 
مرکز ما کلیه خدمات مربوط به ظاهر خودرو از قبیل انواع صافکاری،شاسی کشی، لیسه گیری، پولیش، سرامیک، کاور بدنه خودرو، شفاف سازی چراغ، رنگ آمیزی رینگ و ... را ارائه می دهد.

​​ویدیو قبل و بعد خودرو لوکس صافکاری شده در مرکز صافکاری PDR و لیسه گیری مهدی

اگر شما هم به دنبال صافکاری ماشین خارجی در تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912