بهترین مرکز تخصصی لیسه گیری غرب تهران در این مورد می گوید:

کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست.

ویدیو یک نمونه لیسه گیری در بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران

به دلایل مختلف ممکن است خراش های کوچکی روی بدنه ی خودرو شما ایجاد شود. مثلاً به علت برخورد بدنه دو خودرو هنگام خروج از پارک و یا خراش های باقی مانده از یک تصادف که فرورفتگی های عمیق آن با صافکاری pdr ترمیم شده است. در این شرایط بهتر است بدون درنگ و قبل از آنکه رنگ خودروی شما دچار ترک و ریزش شود برای حفظ زیبایی ظاهری خودروی خود اقدام نمایید. برای از بین رفتن این خراش ها ممکن است نیاز به لیسه گیری و یا انجام پولیش بدنه خودرو داشته باشید. شما می توانید با مرکز تخصصی ما که بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران می باشد برای تشخیص خدمات مورد نیاز مشورت کنید.

بدنه خودرو چه زمانی نیاز به لیسه گیری دارد؟

رنگ بدنه خودرو از چند لایه(معمولاً سه لایه) تشکیل شده است. هنگام خراش برداشتن بدنه خودرو، امکان رسیدن آسیب به لایه های مختلف وجود دارد. اگر این آسیب از لایه اول تجاوز نکند، آسیب دیدگی را سطحی می نامند و با انجام پولیش خودرو، بدنه قابل ترمیم است. اما اگر شدت آسیب به حدی باشد که لایه دوم و یا سوم دچار صدمه شود، آسیب دیدگی عمیق محسوب شده و برای ترمیم نیاز به لیسه گیری می باشد.
مرکز ما که یک مرکز تخصصی لیسه گیری در غرب تهران است پس از شستشوی خودرو شما با مواد مخصوص و قرار دادن آن در زیر نور خورشید و یا درصورت نیاز نور ماورا بنفش به شما در تشخیص نیاز به لیسه گیری و یا پولیش بدنه کمک خواهد کرد.

نمونه کار لیسه گیری تخصصی در غرب تهران

​نمونه کار لیسه گیری تخصصی در غرب تهران

لیسه گیری چیست؟

برای پوشاندن خراش عمیق ایجاد شده، ما در بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران ابتدا با استفاده از بتونه مخصوص عمق خراش را(برای جلوگیری از آسیب بدنه) پر کرده سپس با لایه ای از رنگ یا نانو واکس همرنگ با خودرو شما، خراش موجود را ترمیم کرده تا با بدنه خودرو هم سطح شود. در نهایت برای زیبایی بیشتر ظاهر خودرو می توان بدنه را پولیش کرد.
البته روش های انجام لیسه گیری توسط افراد با توجه به تجربه آن ها متفاوت است. شما با سپردن خودرو خود به بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران می توانید از کیفیت ترمیم خودرو خود اطمینان حاصل کنید.

شرح لیسه گیری توسط بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران

​​​شرح تصویری نحوه لیسه گیری در بهترین مرکز لیسیه گیری در غرب تهران

​​تفاوت لیسه گیری و قلم گیری چیست؟

پس از قلم گیری به هر دلیلی احتیاج به تینر زدن به بدنه خودرو، پولیش کاری و یا حتی شستشو خودرو خود با فشار بالای آب داشته باشید، ممکن است رنگ قسمت قلم گیری شده از بین برود اما انجام این اعمال پس از لیسه گیری به علت خشک شدن کامل لایه های رنگ در حین انجام فرآیند مشکلی برای قسمت لیسه گیری شده به وجود نمی آورد.
اگر در انتخاب بین این دو روش مردد هستید، ما به عنوان بهترین مرکز تخصصی لیسه گیری در غرب تهران، با توجه به تفاوت اصلی ذکر شده، لیسه گیری را پیشنهاد می کنیم.

هزینه لیسه گیری در غرب تهران چقدر است؟

هزینه لیسه گیری با توجه به مدل و رنگ بدنه خودرو شما همچنین اندازه و عمق خراش ایجاد شده متفاوت می باشد.شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها در بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران با ما در تماس باشید.

آیا لیسه گیری از افت قیمت جلوگیری می کند؟
آن چیزی که پر واضح است عدم رفع خط و خش ایجاد شده روی بدنه خودرو شما افت قیمت بیشتری به همراه خواهد داشت، در واقع برای جلوگیری از افت قیمت، شما ناچار به لیسه گیری رنگ خودرو هستید.اما آنچه مهم است این است که لیسه گیری به چه میزان از افت قیمت جلوگیری می کند؟
این موضوع با مرکز لیسه گیری تخصصی که انتخاب کرده اید در رابطه ای تنگاتنگ می باشد.زیرا کیفیت مواد مورد استفاده در لیسه گیری(شوینده، بتونه، رنگ) که از تغییرات رنگ بعد از گذر زمان جلوگیری کرده و دقت و مهارت استادکار لیسه گیر نقش بسزایی دارد. انتخاب مرکز حرفه ای لیسه گیری تخصصی گاهی اوقات باعث می شود لیسه گیری به حدی نامحسوس باشد که کسی متوجه آن نشود.شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای ما به عنوان بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران این موارد را پیدا کنید.
البته ناگفته نماند وسعت خراش ایجاد شده و همچنین همانطور که قبلاً ذکر شد، اقدام سریع پس از ایجاد خط و خش روی خودرو خود، نقش مهمی در نامحسوس بودن لیسه گیری و در نهایت جلوگیری از افت قیمت دارد.
مقایسه قبل و بعد لیسه گیری در بهترین مرکز لیسه گیری غرب تهران
​نمونه کار بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران

چرا پیشنهاد می کنیم لیسه گیری در غرب تهران را با ما تجربه کنید؟

لیسه گیری رنگ خودرو امری بسیار تخصصی می باشد، چه بسا از زیبایی ظاهر خودرو شما پس از لیسه گیری به علت عدم مهارت فرد کاسته شود. مرکز تخصصی pdr و لیسه گیری مهدی با داشتن کادری مجرب و به روزترین تجهیزات، قادر است بهترین خدمات را به تمامی دارندگان خودرو های خارجی و لوکس در کمترین زمان ممکن ارائه دهد. این مرکز دارای بیش از بیست سال سابقه کار بوده و دارای نمونه کارهای بسیاری می باشد که برای مشاهده آن ها می توانید کلیک نموده یا برای دستیابی به نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. پس اگر به دنبال بهترین مرکز لیسه گیری در غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز تخصصی لیسه گیری در غرب تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912​​​​​​​​​​​​​​