کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

مرکز شفاف سازی چراغ خودرو در تهران در این مورد می گوید:

نمایش تفاوت چراغ خودرو پس از شفاف سازی توسط مرکز شفاف سازی چراغ خودرو در تهران

نمایش تفاوت چراغ خودرو پس از شفاف سازی توسط مرکز شفاف سازی چراغ خودرو در تهران

​چراغ خودرو از دو قسمت تشکیل شده است؛ کاسه داخل چراغ و روکش بیرونی(جنس روکش بیرونی در گذشته بیشتر شیشه و در حال حاضر بیشتر از پلاستیک پلی کربنات می باشد که برای محافظت از اکسید شدن یک لایه UV روی آن کشیده شده است.)
در هنگام خرید خودرو، چراغ ها بسیار شفاف و براق بوده و جلوه زیبایی دارند. معمولاً پس از گذر زمان لایه UV چراغ ها به علت ماندن طولانی مدت زیر نور خورشید و بارش برف و باران مخصوصاً در شهرهای صنعتی و آلوده از بین می رود و پلاستیک شروع به اکسید شدن می کند. آلودگی هوا، استفاده از لامپ های غیر استاندراد، نفوذ آب و گرد و غبار به داخل چراغ به دلیل خراب شدن آب بندی همه باعث زرد، مات و رنگ پریده شدن آن ها می شود. همچنین چراغ ها به علت برخورد اجسام مانند سنگ ریزه و... دچار خط و خش می شوند. در نتیجه از آن زیبایی کاسته شده و حتی این کدری به وجود آمده باعث کاهش نور خروجی چراغ ها می شود.
برای بازگرداندن جلوه به چراغ ها می توانید آن ها را تعویض کرده و یا آن ها را شفاف کنید. ما در مرکز شفاف سازی چراغ خودرو تهران به دلیل هزینه پایین تر، شفاف سازی را پیشنهاد می کنیم.
​​​

برای شفاف سازی چراغ خودرو در تهران با ما تماس بگیرید.

شرح تصویری شفاف سازی چراغ خودرو توسط مرکز شفاف سازی چراغ خودرو تهران

شرح تصویری شفاف سازی چراغ خودرو توسط مرکز شفاف سازی چراغ خودرو تهران

شفاف سازی چراغ خودرو چیست و چگونه انجام می شود؟

برای رفع کدری، زردی و خط و خش و ... از سطح چراغ خودرو و بازگرداندن آن ها به زیبایی اولیه فعالیت هایی روی آن ها انجام می گیرد که شباهت زیادی به پولیش بدنه خودرو دارد. به همین دلیل نیز بسیاری شفاف سازی چراغ را پولیش چراغ خودرو می گویند.
ما در مرکز شفاف سازی چراغ خودرو تهران مراحل زیر را دنبال می کنیم:
ابتدا چراغ ها را با شوینده های مخصوص برای پاک سازی هر گونه گرد و غبار، چربی و جرم می شوییم.سپس با استفاده از مواد مخصوص پولیش کاری، برای رفع خط و خش و کدری، چراغ ها را پولیش می زنیم. در صورت نیاز از دستگاه های مخصوص شفاف سازی استفاده می کنیم و در نهایت پوششی از نانو برای براق شدن و حفظ شفافیت بر روی سطح چراغ اسپری می کنیم که در واقع یک نوع محافظ UV می باشد برای جلوگیری از اکسیداسیون سریع و مجدد چراغ ها.
قابل ذکر است خط و خش های بسیار عمیق با پولیش چراغ قابل برطرف کردن نیستند.

هزینه ها در مرکز شفاف سازی چراغ خودرو تهران چقدر است؟

هزینه شفاف سازی چراغ بر اساس نوع خودوری شما( در واقع اندازه و نوع چراغ)، میزان کدری و آسیب و مواد مصرفی متفاوت می باشد.شما می توانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها با ما در تماس باشید.

چرا پیشنهاد می کنیم شفاف سازی چراغ خودرو در تهران را با ما تجربه کنید؟

واقعیت این است که اگر حوصله و زمان انجام شفاف سازی در منزل را داشته باشید امکان انجام این کار توسط خودتان وجود دارد ولی قطعاً کیفیت انجام این عمل در مرکز شفاف سازی خودرو را نخواهد داشت. مراکز شفاف سازی با داشتن تجهیزات و امکاناتی که در منزل وجود ندارد، همچنین افرادی با تجربه و تخصص این کار که زمان زیاد و تعداد بالایی از چراغ ها را شفاف سازی کرده است قطعاً خدمات با کیفیت تری ارائه خواهد داد.

اگر شما هم به دنبال مرکز شفاف سازی چراغ خودرو در تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912