کیفیت خدمات ما، اعتبار ماست

مرکز پولیش خودرو تهران در مورد احیای رنگ خودرو با پولیش می گوید:

​ویدیو احیای رنگ خودرو توسط بهترین مرکز پولیش خودرو تهران

اگر احساس می کنید رنگ خودروی شما کدر شده و براقی قبل را ندارد یا خراش های سطحی روی بدنه آن ایجاد شده است با بهترین مرکز پولیش خودرو تهران همراه باشید.
معمولاً رنگ بدنه خودروها پس از گذر زمان جلا و زیبایی سابق را از دست می دهند. عواملی مانند ماندن طولانی مدت خودرو زیر نور خورشید و اشعه UV، بارش باران های اسیدی در شهرهای آلوده و صنعتی، سایش توسط گرد و غبار، استفاده از مواد شوینده قوی، خط و خش های ریز ناشی از برخورد بدنه با اجسام و... روی رنگ خودروها تاثیر گذاشته و باعث این موضوع می شوند.
در این زمان شما برای بازگردانی جلوه به خودروی خود به احیای رنگ خودرو (واکس و پولیش بدنه) احتیاج دارید.
قابل ذکر است خط و خش روی بدنه خودرو زمانی با پولیش رفع می شود که از لایه ی اول تجاوز نکرده باشد، در صورت رسیدن آسیب به لایه های دوم و سوم نیاز به لیسه گیری دارید.
شما می توانید در تشخیص خدمات لازم برای رفع خط و خش خودروی خود با کارشناسان ما در بهترین مرکز پولیش خودرو تهران مشورت کنید.

پولیش خودرو چیست؟

پولیش ماده ای کرم مانند(به طور متداول) است که با وجود ذرات ریزی در سایز میکرون که درون خود دارد، قابلیت سایندگی و پرداخت رنگ خودرو را دارا می باشد. بدین صورت که با پولیش کاری خودرو یک لایه بسیار نازک در حد چند میکرو متر از رنگ خودرو را برداشته و باعث براق شدن، جلا گرفتن، از بین رفتن ناخالصی ها، حذف خط و خش غیر عمیق روی خودرو می شوند.
در اینجا لازم است تفاوت آن با واکس خودرو را نیز بدانید؛ واکس یک ماده شیمیایی است که یک لایه بسیار نازک روی رنگ خودرو ایجاد کرده که باعث براقیت و حفظ رنگ خودرو از آلودگی ها، ذرات ریز، آفتاب سوختگی و... می شود. معمولاً بعد از پولیش خودرو، واکس بدنه انجام می شود.

نمونه کار احیای رنگ خودرو توسط بهترین مرکز پولیش خودرو تهران

​نمونه کار احیای رنگ خودرو در بهترین مرکز پولیش خودرو تهران

متخصصین ما در بهترین مرکز پولیش خودرو تهران مانند همه ی مراکز دیگر مراحل زیر را دنبال می کنند:
ابتدا خودروی شما را با شوینده های نانو به خوبی شسته و برای از بین بردن جرم های مقاوم با مواد مخصوص جرمگیری و سپس خشک می نمایند.
در این مرحله برای از بین بردن خراش ها ابتدا با دستگاه پولیش چرخشی بدنه خودرو را پولیش زبر، سپس با دستگاه پولیش اوربیتال برای برداشتن هلوگرام پولیش متوسط و در مرحله سوم برای براق شدن بدنه خودرو با دستگاه DA پولیش نرم انجام داده و باقی مانده مواد پولیش را با دستمال پاک می کنند.
حال برای محافظت از رنگ و همچنین ایجاد براقیت بیشتر از واکس خودرو استفاده می شود. اما واکس ها مدت محدودی روی بدنه باقی می مانند. شما می توانید پس از پولیش، خودروی خود را سرامیک کنید. سرامیک خودرو علاوه بر اینکه مدت زمان طولانی تری روی خودرو باقی می ماند(چند سال) لایه ای با حفاظت بسیار قوی تر ایجاد می کند.
قابل ذکر است هرچه کیفیت واکس مورد استفاده بهتر باشد مدت زمان بیشتری روی بدنه باقی مانده همچنین محافظت نسبتاً بالاتری به عوامل مخرب رنگ ایجاد می کند.

نحوه انجام پولیش خودرو به منظور احیای رنگ

معایب پولیش خودرو

برخی پولیش کاری به صورت دوره ای و مرتب را توصیه می کنند، ما در بهترین مرکز پولیش خودرو تهران پیشنهاد می کنیم فقط زمانی خودروی خود را پولیش کنید که احساس می کنید به آن احتیاج دارید زیرا همانطور که در بالا ذکر شد پولیش خودرو یک لایه درحد چند میکرو متر را از سطح رنگ بر می دارد که با تکرار زیاد این عمل رنگ خودرو نازک شده و مشکلات مربوط به آن ماننده کدری رنگ، زنگ زدگی و .... به وجود می آید.

مرکز احیای رنگ خودرو تهران-پولیش بدنه خودرو

نمونه کار پولیش خودرو در مرکز احیای رنگ خودرو تهران

هزینه واکس و پولیش خودرو

هزینه پولیش ماشین به عوامل متعددی مانند نوع خودروی شما و جنس پولیش مورد استفاده بستگی دارد(ما در مرکز تخصصی PDR و لیسه گیری مهدی از پولیش آلمانی استفاده می کنیم.) شما برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها می توانید با بهترین مرکز پولیش خودرو تهران در تماس باشید.

چرا معتقدیم ما بهترین مرکز پولیش خودرو تهران هستیم؟

اگر پولیش خودرو به درستی انجام نشود باعث سوختگی، نازک شدن بیش از حد رنگ و حتی آسیب به بدنه خودرو می شود. به خصوص در خودرو های با رنگ متالیک پولیش کاری باید با نهایت دقت انجام شود. زیرا این رنگ ها دارای یک لایه هستند که از دانه های اکلیلی که در خود دارند محافظت می کنند. از بین رفتن این لایه محافظ باعث کاهش زیبایی و مقاومت رنگ خودرو های متالیک خواهد شد.
مرکز تخصصی PDR و لیسه گیری مهدی با گردآوری کادری مجرب و استفاده از به روزترین تجهیزات سعی بر آن دارد تا با کیفیت ترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی دارندگان خودروهای لوکس و خارجی ارائه دهد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای ما کلیک کرده و یا برای دستیابی به نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

​اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز پولیش خودرو تهران هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 0371-675-0912